holiday express

holiday yank agak singkat...but i think, it enough to spend time with my beloved family...hehe...kitorang g sane un na bawa adek aku jalan-jalan...sebab dye taleyh g antar aku balek penang nanti...maklumlaa, sekolah un da start nex wik an..huhu... 

ney beberapa gambar yank sempat aku tangkap semasa kat sane...;)

sementara tunggu makanan sampai, ronda jap..hehe

umi n aku..setibanya kat parkland aparment

b4 betolak balek...;)


ngan ayahku...hehe..
mainan terakhir yank bejaya dimiliki..hahaha...
owkey, dats all...law na lebih, p tengok kat fB aku...heee~
da conclusion, dapat release tension yank berbaki n gembira bercuti bersama umi, ayah n adek-adek aku... 
^_^..,love foreva yepp...huhuhu... <3

244 comments:

  1. Mak hang ak tak mau taw




    Ak nk jaga mak ak ja


    Daniel soh buang


    Kt qb siap maki lg

    ReplyDelete
  2. Sampai petang tadi all the lectures


    Berłagak lg tkmau mintak maaf


    Tkpakan pakwe kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tk sanggup lebih baik hang tarik diri apa la:-)

      Delete
  3. Nabil hgpa dok kata jgn kcau dia degil azan rumah sudah buat teguk tksah dh

    ReplyDelete
  4. Yaallah selamatkanlah nabilridzal

    ReplyDelete
  5. Ak tk taw apa nk jd2 ak siap mesej nk tukaq muka dgn dia

    ReplyDelete
  6. Dia dah kaya dah ak handsome nk buat mcm mana

    ReplyDelete
  7. Gaya mai rumah crew2 mintak maaf

    ReplyDelete
  8. Mcm ni sudah jgn korek ak shah la

    ReplyDelete
  9. Tak taw sayang ak mcm ni ubat kna makan

    ReplyDelete
  10. Silap stop sbb diet jgn korek puan ramah abg shah ok please inform them

    ReplyDelete
  11. Ak tkmau bahayakan nyawa hng hang lemah

    ReplyDelete
  12. Mintak maaf kt datok tu tadi twitter

    ReplyDelete
  13. Aku mahadi x mahadi sapa kacau aku bunuh
    Ngan adik pompuan

    ReplyDelete
  14. Kredit masa bual anda RM 0. Sila isi semula di agen DiGi. Terima Kasih. Yr talktime credit is RM 0. Pls reload at DiGi dealer. Thank you. Sama ydp korang jaq

    ReplyDelete
  15. Ok sabaq sudahla ok tidok dulu assalamualaikum blk peng nk jumpa rindu

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Ak pun easy battery saver 7 sebelah trauma dgn nabil call

      Delete
    2. Bkn tkmau ckp ngan hang paham bagu kenai ambik masa 3 bulan

      Delete
  17. Minggu dpn dowfy pun dowfy dpn ni ja mkn

    ReplyDelete
  18. Ak ubat makan shifak dah ok hg jgn kata ak penakt

    ReplyDelete
  19. K tu kata tk pasai2 kna helmet blakang k

    ReplyDelete
  20. Dowfy pun malu beik hang mai sogang

    ReplyDelete
  21. Ak budak beik dulu silap ok ajak kelate tu settle hutang nabil ak meluat

    ReplyDelete
  22. Kecek hgpa sampai puaih ak makan sudahlah

    ReplyDelete
  23. Hang text pi pulun tu mcm mana hng tk malu

    ReplyDelete
  24. Lupakan mangkuq ayun pulun tlg ak

    ReplyDelete
  25. Dia mcm ak jgk tapi ak sulung mcm hng

    ReplyDelete
  26. Ad gmbaq tgn nk salahkan sapa tktaw syaitan ok

    ReplyDelete
  27. Shah kata buat teguk tkpa jgn buat beguk

    ReplyDelete
  28. Tidoqlah SAYANG esoklah block dia dah

    ReplyDelete
  29. Ceh mengada hang ada adik ak adik bertumbuk

    ReplyDelete
  30. 4 suķu šemayang nk sembang sat


    Pastu hang tidoq okay bee

    ReplyDelete
  31. Ak tkdak mood mak ak kata dia dok mimpi arwah

    ReplyDelete
  32. Lepaih ni fb pulak 24 jam lg ak kcau hng ja buka pi

    ReplyDelete
  33. Malu pulak tu la hang ingat ak budak bendoikan

    ReplyDelete
  34. aku segang kot blog try chk tp bwk nama hng

    ReplyDelete
  35. Šumpah demi ALLAH NI MAK AK MATI AK TAK MAU HANG

    ReplyDelete
  36. Bukan menuntut bukan saka stress depression

    ReplyDelete
  37. Mak ak tk balik gaduh laki bini gaji stringer ja nstp

    ReplyDelete
  38. Ak sebab kna tingai



    Tauk2 Mahadi


    Puan ramah apa kejadah

    ReplyDelete
  39. Pastu tablik ak ckp ngan dpa la apa pulak tk taw

    ReplyDelete
  40. Makin dok tolak mahadi makin dņk mai majalah mastika

    ReplyDelete
  41. Hantam ja i remember u smile at mē before i cantik

    ReplyDelete
  42. Dpa tanya dulu gila pa?


    aku kata buat2 gila

    ReplyDelete
  43. Memang mak cik gila kami gamai gila

    AK MAHADI

    ReplyDelete
  44. Mahathir gila pendapat ak


    ANUAR GILA. Bini tua

    ReplyDelete
  45. Video SEX BKN DIA LIWAT DIA


    Ak tk kna liwat

    ReplyDelete
  46. Megaupload tkpakan sat mula blk dpd fatihah

    ReplyDelete
  47. 3 helai ckp quran baca paper pulak

    ReplyDelete
  48. Igt adik ak birthday 14 june mak ak 16 june

    Budu tksah

    ReplyDelete
  49. P ak mati 18 dulu kampung kata p playboy

    ReplyDelete
  50. Nk koyak buang tksah adik pompuan nk pakai moto x sah limo tkpa

    ReplyDelete
  51. Mak no 1 ALLAH THE AKBar


    smcol dua tngn goldberg masjid jari telunjuq ła alą ak buat crosst All

    ReplyDelete
  52. Rumah masjid rumah masjid hang sungai rusa walasri

    ReplyDelete
  53. Ak kata kt bang mirul germany menang la bagu tgk paper

    ReplyDelete
  54. Pulun mat aidil taw dah ngan azuan kktm ak pass hp kt mat

    Adli taw dah. Dia kena buang mrsm

    Gatai

    ReplyDelete
  55. Ok sha kami pi kulìm julai mak kursus sna

    ReplyDelete
  56. Hang minat gambaq time ni muni megajuk

    ReplyDelete
  57. Ada kulim dh tkdak apa pun yg berubah sama ja

    ReplyDelete
  58. Ak nk blajaq ja ict okay bee solat

    ReplyDelete
  59. Mampuih pi kat dia tkpa sampai kiamat kami kawan

    ReplyDelete
  60. Sampai bila ak nk hanyut dgn hang
    Igat lagu berdua bersatu

    ReplyDelete
  61. http://www.youtube.com/watch?v=fC76_Xv8pBc&feature=results_main&playnext=1&list=PL6A4EB50B99BF82E9
    free mason

    ReplyDelete
  62. s
    44s MohamadSyafiq ‏@badakurakura
    @AHMADDHANIPRAST freemason
    Expand
    Reply Delete Favorited
    10h MohamadSyafiq ‏@badakurakura
    I liked a @YouTube video from @rohmat_ac http://youtu.be/A1jW2drfx6A?a separuh nafas - dewa feat once

    ReplyDelete
  63. MohamadSyafiq
    @badakurakura
    Mohamad Syafiq bin Badaruddin
    Penang \\xyh website

    ReplyDelete
  64. dpd 17 taun aku minat dewa mampuih pi yahudi mbk

    ReplyDelete
  65. http://www.youtube.com/watch?v=B92UrfkGD3o&feature=related
    aku megapu sma 2020 dajjal

    ReplyDelete
  66. Lirik Lagu Peter Pan Membebaniku Lyrics

    Browse: / P / Peter Pan / OST Alexandria / Membebaniku
    Tertidur lagi
    Masih menangis dalam sela waktu
    Dan tanganku ini
    Masih memegang erat kepalaku, kepalaku
    *courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
    Semua yg membebaniku
    Sungguh membebaniku
    Sungguh membebaniku
    Sungguh membebaniku

    Lelah tetap menarik langkahku
    Mencoba tetap berdiri ku menangis
    Masih tetap mencari jalanku
    Memahami beban itu

    ReplyDelete
  67. Mohamad Syafiq Badaruddin
    Fisabilillah
    Like · · Share · 2 seconds ago ·

    Mohamad Syafiq Badaruddin
    spread up ur both fingers close it together
    you will see dome of the mosque
    almost every part of our body got names of Allah on it
    Like · · Share · 10 seconds ago ·

    Mohamad Syafiq Badaruddin
    left palm 81
    right palm 18
    equals to 99 names of Allah
    Like · · Share · 2 minutes ago ·

    Mohamad Syafiq Badaruddin
    hollywater = yaasin
    Like · · Share · 2 minutes ago ·

    Mohamad Syafiq Badaruddin
    My space is not ur space

    Mohamad Syafiq Badaruddin (Mohamad Syafiq badaruddin)
    www.myspace.com
    Mohamad Syafiq Badaruddin (Mohamad Syafiq badaruddin)'s profile on Myspace, the leading social entertainment destination powered by the passion of our fans.
    Like · · Share · 4 minutes ago ·

    Peminat Gusti Malaysia
    WWE Money In The Bank 2012...

    Pre-Show:
    http://www.filefactory.com/file/26f12p5fnwzp/n/WWE.Money.In.The.Bank.2012.Pre.Show.720p.WEB.DL.x264-RUDOS.mp4
    http://www.filefactory.com/file/2y805defmc1p/n/WWE.Money.In.The.Bank.2012.Pre.Show.WEB.DL.x264-RUDOS.mp4
    ...
    See More

    ReplyDelete
  68. Tkpa syafiq boleh sabaq
    Istifar byk2

    ReplyDelete
  69. Sampai syafiq beli bb bbm dua ok
    Tksah cini dah
    Syafiq malu

    ReplyDelete
  70. Biaq org buat kita jgn kita buat ogang

    ReplyDelete
  71. Yg emma inbox mula2 aku tkdan baca jumaat fesi

    ReplyDelete
  72. irik Lagu Peter Pan – Yang Terdalam

    Kulepas semua yang ku inginkan Tak akan ku ulangi Maafkan jika kau kusayangi Dan bila kumenanti

    Pernahkah engkau coba mengerti Lihatlah ku disini Mungkinkah jika aku bermimpi Salahkah tuk menanti

    reff: Takkan lelah aku menanti Takkan hilang cintaku ini Hingga saat kau tlah kembali Kan kukenang di hati saja

    Kau telah tinggalkan Hati yang terdalam Hingga tiada cinta Yang tersisa di jiwa

    Artis / Penyanyi: Taman Langit

    ReplyDelete
  73. Esok pi hospital petang pkngah aku operate kaki bypass dulu

    ReplyDelete
  74. Pkngah aku ja yang boleh harap lein tk guna

    ReplyDelete
  75. Siti tu housemate hang ryuki apakan

    ReplyDelete
  76. Aku tak lagat
    Lambat lg nk masuk

    ReplyDelete
  77. Ok bab aurat ni bukan hukum hakam aku nk sentuh
    Ni pasai mcm zaman skrg mcm mana nk elak dpd tgk aurat pompuan
    Belum lg masuk bab muhrim bkn muhrim

    ReplyDelete
  78. Tu kena menundukkan pandangan mcm aku ok paham

    ReplyDelete
  79. Tadi tgk dr pompuan cina pk ngah aku cabut urat kaki belah kanan boh belah kiri dia kencin manis
    ALLAH MAHA KAYA urat kaki bukan guna semua tisu2 mak aku taw bio aku lupa dah dia masalah jantung sama rokok kuat

    ReplyDelete
  80. Dajjal lemah asap ok prepare isyak solat siap2

    ReplyDelete
  81. Adik angkat aku emma ok jgn kacau dia solat dah

    ReplyDelete
  82. Aku pandang hang taw ict ok lein aku tk pandang

    ReplyDelete
  83. Paham sudah la couple ok janji sampai bila2 tkmau break2 paham

    ReplyDelete
  84. Mahadi tkkan ngaku mahadi
    Sbb pengaruh dia belum kuat
    Aku kuat badak
    Aku ngaku aku badak budak nakal

    ReplyDelete
  85. Mai la library
    Aku rindu padamu

    ReplyDelete
  86. 5ya<3sha nikah ok
    Ok bye slamat mlm ASsalamualaikum maaf dah mlm tutup profile

    ReplyDelete